Monday, November 14, 2011


 






apabila kebosanan melanda diri ini :D
Gelagat aku dekat depan laptop nie,tersengih sorang sorang macam kambing hilang laki je.
hee,Sumpah.bila duduk rumah kak ina macam nie lahh aku punya rutin harian.
mengadap leptop 24 jam
sampai pagi,lepastuh membuta then macam tuh lahh sampai abang ipar aku balik.
Agak menyampah jugak lahh kan bila aku tengok muka aku macam nie.hee,
Muka kurang kasih sayang pun adajugak.haha,dah lahh kena tunggu faiz reply massage,
lama pulak tuh,
geram jugak aku dengan line hutan dekat sana tuh.Haihh,takpe lahh.lagi dua minggu lima hari je
lagi dia dekat sana jauh dari aku.lepas nie everytime lahh dia kena spent time untuk aku,
tuh pun kalau dia
tak busy lahh kan.lepas dia balik dari plkn nie aku nak dia ambik spm dekat jabatan,nanti bila
dah dapat sijil,aku nak dia sambung belajar.tak kesah dekat mana pun even
kitorang tak boleh nak jumpa
ke hape ke,asalkan dia berjaya nanti.aku nak tengok life dia berjaya,boleh sara keluarga dia,
adik beradik dia semua.aku taknak dia bergantung dekat parent dia je.dia pun anak first,abang kepada adik adik dia.So,kena lahh dia ada usaha nak berjaya :) Hee,
Now,nak tahu tak? faiz tengah main gitar.Ecehhhh,sweet kan?tapi dia main gitar buka untuk aku pun,
untuk kawan kawan dia je lahh :) sedih sebenarnya nie.Haha,nevermind :)
 Aku suka boy main gitar sebab
sweet sangat,comel bila tengok ;) hee,Sayang.seriously i miss you.take tau baby boy <3

No comments: