Tuesday, November 15, 2011

Eyra mun emma
Guys,thanks kay harinie korang buat aku happy gila babeng,kita karoke 4jam kita clubbing dalam tuh
Kita happy kan?semua happy,hope next time kita boleh macam tuh lagi.rindu tadi ohh.
kita memekak macam lady gaga,menari macam dekat clubbing goyang macam inul.Haha,ema lettew :p
Aku happy gila.even aku baru balik klinik dengan suara takde,flu yang errr tension -,- tapi aku still boleh lawan suara mun dengan ema.strepsills aku pun habis tadi jugak.Hee,
korang,esok tengok movie pulak kay?habis movie kita karoke lagi.nak nak? bukan selalu pun kan?
aku pun taktau kenapa aku tadi.kita pun dah macam tak betul dalam bilik.yeahhh,kita clubbing,
suka seronok,sejahat jahat kita kan?kita tak lupa lagu nasyid kan? Intifada,Pergi tak kembali,Sumaiyyah,
macam macam lagi lahh.banyak betul yang kita mengarut dalam tuh selama 4jam 
buang masa dalam bilik tuh menjerit memekak sana sini.tapi paling best ahh,kita enjoy sama sama :)

Girl : Hi :)
Boy : Hello :D
Yeahh,Faiz ashafiq kita rindu awak.rindu yang teramat sangat.awak tahu kan
kita taknak kehilangan awak lagi?Tapi kan,bila kita stalker fb awak tadi.segala massage awak dengan 'M'
kita rasa macam kena game je,memang lahh tuh old story,but hati i susah nak terima oh.okay,dalam
massage tuh you ada cakap yang you taknak kehilangan 'M',you sayang 'M',you taknak curang dengan 
'M' you taknak sakitkan hati 'M',you suka dekat 'M' semua i baca you.
okay,yeahhh true semua old story you but ada ayat yang menyakitkan hati i and buat i terasa sangat,
you cakap dengan dia yang you dah lama suka dia,you tahu?you cakap tuh time 5 aug 2011,
and kita break 2 aug 2011.
hati you sebenarnya dekat siapa nie? Hm,takpe lahh you.kalau you still ada hati dekat 'M' you pergi lahh dekat dia.macam 'M' cakap,'i sayang you,i nak tengok you bahagia.i taknak you sedih,kalau you bahagia
i pun rasa bahagia' betul kan 'M' cakap macam tuh you? :') Thanks boy,bagus lahh tadi i check old massage 
you,kalau tak,i takkan tahu  apa yang jadi.and i pun taktau perasaan you :') I sayang you,
ingat tak i pernah cakap? 'kalau you sakitkan hati i sekalipun,i takkan pernah marah and i still akan 
senyum' :') and perasaan tuh lahh yang i dapat rasa sekarang.Thankyousomuch boyfriend. 

No comments: