Saturday, November 19, 2011

Cuti sekolah dah start,So rutin harian time cuti sekolah je mesti makan tidur makan tidur
Yeahh,like it ;D game aku karoke,movie,enjoy,makan,tidur,tuh je yang aku tahu.Yelahh,sekarangkan 
student suka ambik part time kerja lahh apa lahh.Nak kerja tuh memang lahh nak,nak mencuba kan :) Tapi,
takut penat lahh.aku tak suka kerja penat penat :) *kerja nak senang je :p
Harinie duduk rumah je,spent time dengan mama,qisya dekat rumah :)sambil ditemani Si faiz -,- nie,
harinie berapa kali dah gaduh dengan dia.Padan muka dia :D Tuh lahh,gatal gatal lagi bagi aku 
passwod fb dia,kan aku dah moody :/ yang kesian dekat dia dari tadi 'sorry' ahh apa lahh,jemu pun ada,
bila boring je nak uji dia,aku reply 'takde apa' Hahh,amekkau ! mesti bengang kan?macam kena game.
 Haha,bukan 'game' okay.just nak tengok je sejauh mana awak sayang kita :) Wah :* 
Guys,korang boleh percaya ke lelaki nie suka perempuan yang 'gemuk'?Pelik kan? zaman sekarang nie
setahu aku lelaki mana suka perempuan yang gemuk.But si Dia nie sangat pelik,tah kenapa tah dia 
cakap dia boleh terima if aku gemuk sekalipun.Ke ayat je tu? yelahh kot -,-
taknak berharap ahh.nanti  kalau aku gemuk betul betul kang,dia tinggalkan aku macam tu je -,-kalau berani
buat lahh,kita tengok kay Sayang? :) Hee,suka main main dengan dia nie oh.Okay bro,kita dah
janji kan?lepas you habis plkn je kita dua dua terus tinggalkan facebook.remember?
Okay good. *Janji kena tepati tau,tak boleh mengukir janji :) 
Kay boyfriend,since you pergi plkn haritu everyday kita contact just dua hari baru nie je lost 
kejap.Hm,sama sama busy kan?Takpe lahh :) And now tinggal lagi dua kali solat jumaat je,then kita boleh jumpa selalu.Cepat lahh habis kan?rasa sunyi je.bila keluar dengan member je semua bawak boyfriend,
kita just massage je,tu pun time you free.Hm.kesian kan kita you? takpe takpe,
nanti kalau you dah balik kl nanti,kita pulak berkepit biar dorang jelous :D Hahh,time tuh baru 
dorang tahu erti penyesalan :D Jahat i kan?Jyeahh.memang jahat :) Eh bro,malas lahh nak story pasal you banyak banyak,nanti ada orang jatuh hati pulak dekat you.bergusti i nanti -,- Haha,susah kan kalau
ada girlfriend hati batu kering bagai macam i nie?Hahh,padan muka.siapa suruh nak couple :p
Okay boyfriend.promise i tak curang and you too kay baby?Jangan nak mengada gatal gatal dengan perempuan.If i tahu,i buat report dekat Jabatan Agama Islam.baru you tahu :D
I sayang you chimpanzee <3 FA

NakShareNieTapiTakutBoyfriendKitaJelous :p
Yeahh baby,dulu kan gg selalu post pasal sorang mamat nie.sayang sayang lahh apa lahh,I mean 
exboy yang stay terengganu tuh lahh.And now dia dah balik kl oh.rindu dia but tak berani nak jumpa dia,
Hm.yelahh kan,gg kan dah taken,So kena lahh sedar diri yang gg nie girlfriend orang.
kalau faiz tahu gg jumpa dia,Woww ! memang kena kerat tulang empat kerat nie :D Hahh,kidding
Seriously nak je jumpa dia sebab since kitorang couple dari 1 januari 2011 sampai break  haritu 1 october
lepas,terus tak contact.Aku single sebulan,and 11 november haritu baru boleh accept si faiz nie as boyfriend 
kalau boleh forever lahh kan :) Ecehh.mengada :* 
*Kecik,even kita dah break dah takde apa apa i still sayang you as exboyfriend i and kawan baik i.
I hope kita boleh kawan/contact macam dulu lagi.kita break pun secara baik kan.
takde paksaan,memang lahh i agak keras sikit but i dah buat keputusan.Fyi,since kita couple 
i tak pernah curang and i setia.i dah tunaikan janji i yang i nak setia but i'm sorry sebab i tak tepati janji
i yang i akan hidup dengan you.Sorry :') 

No comments: