Thursday, November 24, 2011

pengalaman.
Nak cakap pasal pengalama lahh kan,since cuti sekolah nie takde benda nak buat,dari makan tidur 
makan tidur baik buat something yang berfaedah kan?Hee,haritu dapat offer dekat satu kedai 'gift' nie,nak
cakap best tuh takde lahh best sangat.just nak cari pengalaman je kan.kerja nie takde lahh susah sangat,
tapi memang boring gila oh.kadang kadang malas nak pergi kerja pun ada.kalau masuk lambat pun kena potong gaji,Pooodaaaaa -,- time sekolah kena potong merit,kerja pulak potong gaji,kalau tak potong
tak boleh ke oh?Haihhh,tahu tak kenapa boring? sebab apa tau,kalau shit masuk pukul 10,pagi pagi kena kemas barang.sekejap je,tak lama pun.then lepas kemas kemas tuh kena layan customer.
time tengah hari customer ramai gila.malas nak layan pun ada.Depends lahh,kalau dapat customer yang mengada memang geram ahh kan,but customer menyakitkan hati belum ada lagi buat masa nie :) 
Harini aku cuti,tuh yang update blog.esok masuk kerja balik,penat lahh aku.
esok aku pergi balik sorang,esok wada cuti.yang tak bestnya time table kitorang tak sama.time aku kerja,
dia cuti,aku cuti dia pulak yang kerja,So jarang lahh boleh jumpa.Seriously aku rasa boring kerja 
nie.aku lagi sanggup duduk rumah menggemukkan badan dari masuk kerja ten balik 
malam malam,dengan tak cukup rest semua.badan sakit sakit,Haihh.

faiz ashafiq
Whats up bro :D mana kau hilang sayang? dua hari dah tak contact?okay,aku tau kau dah hantar phone,
tapi kenapa tak call public macam yang selalu kau buat?kelmarin kau cakap kau tak sihat,demam 
semua,so sekarang aku nak tau kau okay ke tak.kau tahu tak yang aku risau kau macam nie?
Haihh,tah kau kena dera ke apa ke dekat sana mana aku tak risau? -,-
Ishhhhh,kalau kau ada dengan aku sekarang nie,aku gusti gusti kau .suka sangat buat aku risau oh.
tengok lahh next week kau balik kl aku kerja kan kau habis habis :D lobiyuuu monyet

No comments: