Thursday, December 8, 2011

School holiday nie rasa macam takda apa je.
Hm.rindu kawan kawan sekolah,mun gita eyra myra qila syemy nabila 4G.hm,bila lah boleh lepak sama
sama lagi oh.Salah aku jugak,kalau aku tak kerja,mesti aku ada time untuk member aku semua nie,
Babe,aku minta maaf tau time korang ajak meet hang karoke aku tak boleh join.banyak
excuse aku kan?Hm.next year awal tahun kita buat lah plan atau pun akhir tahun,nanti kita spent time ramai ramai kay?semua ada.baru lah meriah kan? :) sayang korang <3
Motif aku karja,Aku dah janji dengan ema,kitorang nak pergi holiday sama sama.And paling important,aku nak celebrate birthday faiz 17 december nie.yelah,kitorang tak selalu sama.
So,aku nak sangat buat dia happy.even since kitorang couple nie dia tak pernah rasa bahagia dengan aku.
Aku kerja aku tak bagitau dia pun.Aku harap benda nie boleh jadi rahsia.Sometime bila dia ajak meet,
banyak excuse aku.Aku rasa mesti dia sunyi that's why dia rapat dengan amoy tu.Actually aku takda niat pun nak buat dia lone bagai.just aku nak buat dia happy time birthday dia nanti.Everyday aku pergi kerja,balik rumah malammalam,kerja pagi.takda time nak rest.then selalu gaduh dengan dia,aku rasa stress sangat,aku tau nie semua salah aku.kalau aku boleh bagitau dia,sekarang jugak aku akan story dekat dia semuanya.and lepas nie takda stress dah.tapi nie apa yang aku nak.So,aku kena tanggung risiko dia. salah ke aku nak buat boyfriend aku happy? tak salah kan?
Hm.semalam aku balik kerja lepak dengan ema kejap.time tu aku berharap sangat faiz datang lepak sekali.Tapi,time aku call pakai public dia macam tak dengar,tak tahu lahh apa dia buat time tu.
Seriously lepas tu aku terus moody,yelah.time tu aku betul betul berharap,haih.
seminggu dia balik kl,aku tak dapat jumpa dia,Aku rindu dia sangat sangat :') Malam tadi aku online 
facebook faiz,then ada sorang amoy yang dia pernah story dulu,imchat dia.hati aku rasa tak sedap hati.
Aku offline terus tidur.Pagi nie aku online balik,amoy tu imchat balik,bila aku tengok,massage semalam pun dah delete.hm,aku taknak cakap apa apa.Honestly aku kecewa sangat,aku menangis.
Okay,aku tahu aku bodoh sangat sebab tak dengar cakap member aku.
tak mungkin kau setia dekat sana,yang aku nie tunggu kau 3bulan.Hm,takpa lah.maybe semua nie 
dugaan kan?So,faham faham jelah.Now aku rasa nak update status break.Seriously hati aku sakit sangat sangat.Guys,aku tau faiz tak sayang aku.kay.thanks :) Aku happy tunggu dia.

No comments: