Tuesday, November 13, 2012

oh,november :'(


okay,this month paling lain macam.me and firdaus,we're two month 
tapi sejak sejak ni kitorang selalu sangat gaduh,kalau gadu biasa tu takpa laa
hm.ni makin hari ada je yang tak kena,hm.taktahu laanak cakap,dua dua pun salah,
tapi hmm entahlaa kan :( tapi aku tak boleh tengok dia sedih :(

#Today deepavali,hm
takda apa yang membahagiakan laa :') actually tadi kitorang dah okay,dari pagi bbm
oncall kejap,aku  memang nak damai dengan dia,sama jugak dengan dia :) aku berharap sangat kitorang
boleh happy macam biasa,but spoiled pukul 4 time dia cakap nak tidur,hm.
nevermind,just biar dia tidur walaupun kecik hati sikit je :') *Takpa,Hati dia lagi penting :)
So,then dia tak bangun bangun,dari aku order domino sampai habis makan,sampai tertidur tunggu 
dia bangun *dalam hati rasa pelik sebab dia tak pernah tidur petang lama lama
Takpa,maybe dia penat sangat kan :) tadi baru oncall,
situation dia macam ni*
me and firdaus tengah oncall,lepastu baby tanya aku oncall dengan siapa,
and aku cakap faiz,pastu baby cakap banggala tah apa tah,
pastu aku cakap laa aku oncall dengan frds ni.lepastu baby malu terus blaa
point is * Baby tak ada niat nak cakap kau macam tu !
k then kau call aku and cakap kenapa dengan baby apa semua,bila aku cerita,tiba tiba 
kau tengah cakap dengan orang lain *pakhang !
pastu kau message aku cakap macam macam,fuck off sayang :)
tetiba nak marah marah,sebab?kau baru bangun tidur.bagus kan sayang? :) 
tahu?rasa nak rembat je kau time tu.hm - , -
aku tau malam haritu aku marah kau maki kau semua
tapi aku takda niat pun weh,kau pun tahu kan time tu aku marah sangat.
hm.entahlaa,aku just boleh cakap.tawakal and berdoa,hope lepasni kita tak gaduh dah.
spm pun nak habis,paper pun tinggal berapa je lagi.hm :(
miss our moment :')

                                                          

No comments: