Wednesday, November 14, 2012

 boyfriend.


Sometime bila kita cakap pasal boyfriend mesti ramai yang yang dengar.
tapi semua cerita tu bukanlah cerita yang 'happy' je,mesti ada sedih jugak :) tak kira
berapa lama pun relay tu mesti ada pahit dia jugak.
bila ber relationship ni mesti banyak dugaan nak kena tempuh,sampai bila?
bukan hak kita nak pertikaikan dia,tapi tu memang lumrah kan :)
kadang kadang,eh bukan :) selalunya kita akan dengar bila kita minta pendapat parent
about boyfriend kita,mesti dorang akan cakap 
"sekarang ni bukan masa untuk kita fikir semua tu lagi,banyak lagi masa yang ada,
jangan sia sia kan hidup kita dengan ber couple" is it?
Haha,actually tu la yang mama selalu ingatkan,but aku ni anak yang degil :) 
tak dinafikan lah bila in relay je mesti bergaduh -> menangis..bla bla bla bla :D hee

Dulu,aku pernah janji dengan kecik,if aku break dengan dia aku tak akan couple
and akan hidup single.tapi aku lupa semua tu sebab bila in relay
dengan frds aku happy sangat,sebab dia bukan macam orang lain,cara dia care pasal aku,
sayang aku,cara dia layan aku memang lain.dia baik sangat :')
masa tu aku bersyukur sangat dia ada untuk aku setiap masa.dia tak pernah tinggi suara
macam mana aku buat dekat dia,Ya Allah,terima kasih :')
kalau lah ego aku ni tak tinggi,mungkin kitorang tak akan gaduh macam sekarang 
kan?hm,tapi takpa,aku cuba control perasaan aku.aku tahu aku bukan
yang terbaik untuk frds :'')
#kalau aku selalu buat dia sedih,menangis pasal aku,kau temukan lah dia dengan 
perempuan yang lebih layak dari aku :)

No comments: